Pagina's

zondag 19 december 2010

kerst verlanglijst #1

yesss het is kerst en dat is het leukste van het hele winter
lekker thuis met familie
gezellig bij elkaar kletsen en heerlijk eten .
lekker bij chocomel drinken kerst boom in je woonkamer of ergens anders i love it
maar voor kerst krijgen sommigen mensen wat .
liever wil ik geld dan kan ik iets kopen wat ik wil.
maar als ik iets krijg wat make-up te maken heeft woord ik meteen blij het maak niks uit wat ik ben daar blij mee.
eigenlijk wat ik heel graag wil is een eigen domein dus een eigen site als jullie een site weten waar je je eigen site kan maken met veel mogelijkheden zet het a.u.b bij de reactie.

hier zien jullie de producten die ik heel graag wil
als ik uit al die dingen mocht kiezen wat ik heel graag wil 
is de 120 pallet ik ben gewoon verliefd geworden hoeveel kleuren er in zitten '
er zijn shimmer en mat door elkaar en dat vind ik heel leuk.
too faced oogschaduw basis die lijkt me heel fijn
je ze ze heel vaak vorbij komen in video's,artikels i love it
ik denk echt dat het werkt
bijna iedereen is er tevreden er over
ze zeggen wel oppassen het is een beetje doorzichtige .
en verder mac oogschaduw en foundation

dit was het wat willen jullie graag voor kerst 
zet het bij de reactie  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten