Pagina's

woensdag 1 december 2010

mijn favoriete essence oogschaduw

vandaag ga ik het over hebben over mijn favoriete oogschaduw van essence dat vroegen een paar mensen of ik mijn favoriete dingen van essence wou laten zien ik heb besloten het in apparte artikels te doen .
dus vandaag is het over favoriete oogschaduw van essence 
ik vind essence echt een super merk voor mensen die niet zo veel geld willen uitgeven aan make up en ook andere mensen natuurlijk .
daar mee bedoel ik dat essence gewoon goedkoop is en goed is.
voor zo weinig geld en dan zulke leuke dingen en bij heel veel oogschaduw zit heel veel pigement.
dat vind ik dan gewoon goed 
jullie ook?
ik ga niet bij elke oogschaduw schrijven wat ik er van vind maar ik ga wel de nummer zeggen en de naam etc.
dus kijk mee.

06 metropolitan 
en ik hou heel veel van nude en taupe en bruin 
en deze kleur die vind ik ook mooi neutraal kleuren die vind ik zo mooi.
01 chill out 
ik gebruik deze kleur al hilighter 
ik vind hem super mooi staan onder je wenkbrauwen 

27 love talk
deze kleur is echt super ik gebruik deze kleur vaak bij kerst en in de winter 
krijg je tog een beetje kerst gevoel.

05 to die for 
zoals jullie al gelezen hadden hou ik van bruine kleuren
en die is toch een fantastische quattro

01 xoxo

05 even glam
i love it

09 summer flirt
deze oogschaduw heb ik in de zomar zo vaak gedragen het is zo mooi moet weer denken aan de water en aan het strand .

07 mix it, baby 
01 fabulous












Geen opmerkingen:

Een reactie posten