Pagina's

zondag 5 december 2010

nails

hey vandaag iets anders dan make up ik ga van af vandaag ook dingen posten op mijn site wat met nagels , en nagelverzorging, nagellak te maken heeft dat vroegen een paar lezers van mijn site.
ik ga vandaag foto's laten zien die heel mooi zijn en hoe je dingen stap voor stap kan doen.

kijk hoe leuk en mooi het is gedaan i love this nail art
ze leggen het echt stap voor stap hoe je het moet doen.

ik vind de kleuren heel mooi en hoe ze dat hebben gedaan met dat zwart echt heel mooi
dit is zo schattig 
ik vind deze echt mooi ik ga hem denk ik een keer ook zelf proberen als het me lukt 
als het gelukt is komen er nog foto's op mijn site te zien.
dit zijn echt mooie nagels voor als je gaat trouwen.

dit lijkt me echt moeilijk om te maken 
zo je heb wel echt een helle dun kwast voor nodig

aaah
dit waren ze en er komen ook nagellak artikelen nog op mijn site
welke vond jij het mooist zet het even bij de reactie








4 opmerkingen: